пʼятницю, 3 квітня 2020 р.

Уроки під час карантину

Дистанційне навчання



                                                     

11 група      

                                                                 Українська мова


Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

29.10

Письмова творча робота. Есе

Написати есе на тему: «Мої кроки до успішного майбутнього»

2

05.11

Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів

До якої лексичної групи (синонімів чи паронімів) належать подані слова? Доведіть.

Дипломат, дипломант, дипломний; генеральний, генеральський; зарозумілий, зрозумілий; людний, людяний.

3

12.11

Кальки з інших мов,недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні

https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_3/16.html

4

03.12

Тематична контрольна робота

Виконати завдання за цим посиланням (варіант 1) https://naurok.com.ua/tematichna-kontrolna-robota-dlya-10-klasu-leksikologiya-50862.html


Українська література

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

26.10

Жіночі образи в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-5/hiba_revut_voly

2

30.10

Спільне та відмінне в художній манері прозаїків І.Нечуя — Левицького та Панаса Мирного

Підготуватись до написання твору

3

06. 11

Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір

Написати твір на тему: "Чіпка бунтар чи злочинець?" за романом «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

4

13.11

Контрольна робота. Тестування

Повторити вивчений матеріал

Українська мова

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

30.10

Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми

Написати есе на тему: «Мої кроки до успішного майбутнього»

2

06.11

Синонімічне багатство української мови

Відповісти на запитання. Що таке синоніми? Яка роль синонімічних словників? Дібрати синоніми до слова їсти

3

13.11

Письмова творча робота. Есе

Написати есе на тему "Чому виконувати обіцянки важливо"

















Українська література

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

26.10

Роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» - перший в українській літературі соціально психологічний роман

https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-5/hiba_revut_voly

2

29.10

Щлях Нечипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва

Скласти літературний паспорт головного героя

3

30.10

Спільне та відмінне в художній манері прозаїків І.Нечуя — Левицького та Панаса Мирного

Підготуватись до написання твору

4

05.11

Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір

Написати твір на тему: "Чіпка бунтар чи злочинець?" за романом «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

5

12.11Контрольна робота. ТестуванняВиконати тести в Classtime

6

7


  • 13 група

 Українська мова

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

27.10


Утвердження лексичної норми в словниках української мови

Напишіть твір про українську мову, згадуючи й інші мови.

https://kvpubd.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/10/urok-13-7.pdf

2

28.10

Контрольна робота

Повторити вивчений матеріал



3



30.10



Риторика як наука , мистецтво й навчальна дисципліна



Вивчити тему

4

03.11

Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації

Накреслити схему у зошиті «Мовленнєва ситуація"
Переглянути відео "Правила спілкування" 
Вправа 108. Розглянути схему та розказати (письмово) за нею, що треба для того, щоб бути щасливими й успішними. 
Словникова робота. З’ясувати за тлумачним словником значення слів «тактовність» і «безтактність», записати у зошиті. 
Скласти й записати діалог на одну з тем (10-14 реплік). Фото виконаних завдань надіслати на електронну пошту викладача 



5



06.11



Елементи мовленнєвої ситуації. Умови успішного спілкування



https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ukrainskoi-movi-10-klas-356454.html

6

10.11

Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця

https://subject.com.ua/lesson/mova/10klas_3/16.html

7

13.11

Аудиторія. Види слухання.Цілі слухання. Моделювання аудиторії

https://vseosvita.ua/library/urok-pr-auditoria-sluhac-sluhaci-vidi-sluhanna-cili-sluhanna-modeluvanna-auditorii-kontakt-z-auditorieu-prijomi-nalagodzenna-kontaktu-175208.html










Українська література

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

26.10

Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір

Написати твір «Вибір Чіпки Варениченка»


2

27.10

Контрольна робота

Повторити вивчений матеріал

3







30.10







«Театр корифеїв». Розвиток драматургії

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-teatr-korifeiv-95808.html



4


03.11


Іван Карпенко - Карий. Життєвий і творчий шлях митця


https://www.youtube.com/watch?v=f4hD1Q8pUGc Прочитати комедію "Мартин Боруля".

5

06.11

Комедія " Мартин Боруля", її сценічна історія

Виписати з підручника цитати до образу Мартина Борулі.

6

10.11

Дворянство як міф про краще життя. Значення творчості І.Карпенка -Карого

Підготуватися до самостійної роботи за змістом комедії. 

7

13.11

Урок позакласного читання. Оповідання Бориса Грінченка "Каторжна"

Підготуватись до написання твору














Українська мова

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

28.10

Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми

Написати есе на тему: «Мої кроки до успішного майбутнього»

2

30.10

Синонімічне багатство української мови

Побудуйте синонімічний ряд зі словом актор

3

06.11

Письмова творча робота.Есе

http://www.cg-lviv.org/download.php?downloadid=390
Написати есе на тему " Що означає зробити правильний вибір у житті?"

4

13.11Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімівСкладіть словосполучення з поданими словами: дипломат, дипломний; зарозумілий, зрозумілий; людний, людяний.
https://l-ponomar.com/paronimy/










Українська література

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

28.10

Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва

Написати есе на тему: «Мої кроки до успішного майбутнього»

2

29.10

Жіночі образи в романі "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"

https://soch.biographiya.com/zhinochi-obrazi-v-romani-panasa-mirnogo-xiba-revut-voli-yak-yasla-povni/

3

05.11

Спільне та відмінне в художній манері прозаїків І.Нечуя — Левицького та Панаса Мирного

Підготуватись до написання твору

4 12.11 Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір Орієнтовні теми творів на вибір:
1."Кайдашеві звички" в сучасному житті.
2. Осуд бездуховності й егоїзму в повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького.
3. Трагізм образу Чіпки в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

 




21група
Українська мова

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

27.10

Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові

Визначте рід і відміну іменників, поставте їх у кличному відмінку.

Сестра, батько, брат, син, дочка, мама, дядько, тітка, брат, колега, товариш, друг, добродій, пан, панна, козак, чумак, хлопець, дівчина.

2

03.11

Тематична контрольна робота

Повторити вивчений матеріал

3

10.11

Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки

https://studfile.net/preview/5768435/page:3/

4





Українська література

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

26.10

Образне слово поетичного модернізму. Угруповання “Молода муза”

https://vpubud.lutsk.ua/news/14-19-46-21-03-2020/

2

02.11

Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Неоромантизм як основа естетичної поезії Лесі Українки

https://eschool.dn.ua/mod/book/view.php?id=203064

https://spadok.org.ua/lesya-ukrayinka/blog

3

09.11

"Contra spem spero!" як світоглядна декларація сильної, вольової особистості

https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-7/contra

https://naurok.com.ua/test/lesya-ukra-nka-contra-spem-spero-test-dlya-10-klasu-44978.html

4





22 група

Українська мова

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

27.10

Написання слів іншомовного походження

http://www.rodak.if.ua/index.php/forum/ukrainska-mova-1tv/1963-dystantsiine-navchannia-tema-napysannia-sliv-inshomovnoho-pokhodzhennia

2

03.11

Складні випадки написання прізвищ

https://proslovo.poltava.ua/metodika/10-ukra%D1%97nska-mova-skladni-vipadki-napisannya-prizvishh.html

3

10.11

Написання складних слів

https://r2u.org.ua/pravopys/pravXXI/28.html


4




Українська література

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

26.10

Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір

Написати твір на тему “Творчість Лесі Українки”

2

02.11

Микола Вороний. Життя і творчість. Поезія "Блакитна панна"

https://www.youtube.com/watch?v=MyacqnczsiY

3

09.11

Мотив самотності людини. Вірш "Інфанта"

https://zno.if.ua/?p=4663



23 група
Українська мова

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

02.11

Мистецтво відповідати на запитання

http://licey58.zp.ua/lesson/mistectvo-vidpovidati-na-zapitannya

2

09.11

Дискусія на тему " Мовна мода - це добре чи погано"

 Повторити вивчений матеріал

3




4



Українська мова

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

02.11

Тематична контрольна робота

Повторити вивчений матеріал

2

09.11

Правила ведення суперечки. Аргументи й докази

http://licey58.zp.ua/lesson/pravila-vedennya-superechki-argumenti-j-dokazi

3




4




Українська література

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

26.10

Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина — найбільший модерніст 1920 років

Вивчити теоретичний матеріал

2

27.10

Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну. Вірш “Пам'яті тридцяти”

Вивчити напам'ять вірш.

3

03.11

Євген Плужник - один із провідних поетів "розстріляного відродження"

http://licey58.zp.ua/lesson/yevgen-pluzhnik-odin-iz-providnix-poetiv-rozstrilyanogo-vidrodzhennya-jogo-tvorcha-biografiya-tragichna-dolya-spovidalnist-lirichnist-filosofichnist-liriki

4 10.11 Сповідальність, ліричність, філософічність лірики Євгена Плужника. "Вчись у природи творчого спокою..." https://www.ukrlib.com.ua/tvory/printit.php?tid=8601

Українська мова

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

29.10

Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики

https://school.home-task.com/stilistichni-funkci%D1%97-neologizmiv/

2

05.11

Стилістичне забарвлення фразеологізмів

https://learningapps.org/9250479

3

12.11

Стилістичні особливості засобів словотвору

https://vseosvita.ua/library/stilisticni-zasobi-slovotvoru-30675.html

4




Українська література

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

29.10

Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір

Написати твір на тему “Творчість Олеся Гончара”

2

05.11

Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960 років. “Шістдесятництво” як явище культурологічне й соціальне

https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-13-14/shistedesyatnyki

3 12.11 Василь Симоненко. Традиційність лірики поета. "Задивляюсь у твої зіниці.." https://zno.if.ua/?p=2822
                                                                                        Українська мова

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

29.10

Вживання похідних сполучників

Вивчити тему за підручником

2

02.11

Контрольний письмовий твір

Написати твір на тему «Як відшукати свій шлях у житті»

3

05.11

Вживання похідних сполучників

Повторити вивчений матеріал

4

09.11

Варіанти граматичного зв'язку підмета й присудка

https://studfile.net/preview/5319760/page:38/

 

5 12.11 Пасивні конструкції з дієсловами на -ся Записати 10 дієслів.



                                                                                      Українська мова

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

30.10

Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів

Вивчити теоретичний матеріал.

Доведіть багатозначність поданих слів: картина, співати, блискавка

2

06.11

Стилістичні особливості слів іншомовного походження

https://proslovo.poltava.ua/moim-uchniam/11-klas-ukra%D1%97nska-mova-stilistichni-osoblivosti-sliv-inshomovnogo-poxodzhennya.html

3

13.11

Стилістичне забарвлення лексики


4





                                                                     Українська література

Дата

Тема уроку

Завдання для самостійного опрацювання

1

27.10

Література письменників — емігрантів.”Празька школа” української поезії та її представники. Євген Маланюк. Життєвий і творчий шлях

Вивчити теоретичний матеріал.

Скласти хронологічну таблицю

2

02.11

Художнє осмислення героїчної трагічної історії України в поезії "Уривок з поеми"

https://history.vn.ua/pidruchniki/fasolya-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/31.php

3

03.11

Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця. "Тигролови" як український пригодницький роман

https://eschool.dn.ua/mod/page/view.php?id=203490&lang=ru

Переглянути фільм "Тигролови"

https://www.youtube.com/watch?v=kQ_fGYnWRp8

4

09.11

Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Жанрові особливості твору

 Записати цитатну характеристику




































Немає коментарів:

Дописати коментар

Правила вживання апострофа

  Правила вживання апо строфа