Дистанційне навчання
11 група
Українська мова
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
29.10 |
Письмова творча робота. Есе |
Написати есе на тему: «Мої кроки до успішного майбутнього» |
2 |
05.11 |
Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів |
До якої лексичної групи (синонімів чи паронімів) належать подані слова? Доведіть.
Дипломат, дипломант, дипломний; генеральний, генеральський; зарозумілий, зрозумілий; людний, людяний.
|
3 |
12.11 |
Кальки з інших мов,недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні |
https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_3/16.html |
4 |
03.12 |
Тематична контрольна робота |
Виконати завдання за цим посиланням (варіант 1) https://naurok.com.ua/tematichna-kontrolna-robota-dlya-10-klasu-leksikologiya-50862.html |
Українська література
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного
опрацювання
1
26.10
Жіночі образи в романі «Хіба
ревуть воли, як ясла повні?»
https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-5/hiba_revut_voly
2
30.10
Спільне та відмінне в художній манері
прозаїків І.Нечуя — Левицького та
Панаса Мирного
Підготуватись до написання твору
3
06. 11
Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір
Написати твір на тему: "Чіпка бунтар чи злочинець?" за романом «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
4
13.11
Контрольна робота. Тестування
Повторити вивчений матеріал
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
26.10 |
Жіночі образи в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» |
https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-5/hiba_revut_voly |
2 |
30.10 |
Спільне та відмінне в художній манері прозаїків І.Нечуя — Левицького та Панаса Мирного |
Підготуватись до написання твору |
3 |
06. 11 |
Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір |
Написати твір на тему: "Чіпка бунтар чи злочинець?" за романом «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» |
4 |
13.11 |
Контрольна робота. Тестування |
Повторити вивчений матеріал |
Українська
мова
№
Дата
Тема уроку
Завдання для
самостійного опрацювання
1
30.10
Лексичні й фразеологічні
синоніми, антоніми
Написати есе на
тему: «Мої кроки до успішного майбутнього»
2
06.11
Синонімічне багатство української мови
Відповісти на запитання. Що таке синоніми? Яка роль синонімічних словників?
Дібрати синоніми до слова їсти
3
13.11
Письмова творча робота. Есе
Написати есе на тему "Чому виконувати обіцянки важливо"
Українська література
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного
опрацювання
1
26.10
Роман «Хіба
ревуть воли, як ясла повні?»
- перший в українській літературі
соціально психологічний роман
https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-5/hiba_revut_voly
2
29.10
Щлях Нечипора Варениченка: від
правдошукацтва до розбійництва
Скласти літературний паспорт
головного героя
3
30.10
Спільне та відмінне в художній манері
прозаїків І.Нечуя — Левицького та
Панаса Мирного
Підготуватись до написання твору
4
05.11
Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір
Написати твір на тему: "Чіпка бунтар чи злочинець?" за романом «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
30.10 |
Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми |
Написати есе на тему: «Мої кроки до успішного майбутнього» |
2 |
06.11 |
Синонімічне багатство української мови |
Відповісти на запитання. Що таке синоніми? Яка роль синонімічних словників? Дібрати синоніми до слова їсти |
3 |
13.11 |
Письмова творча робота. Есе |
Написати есе на тему "Чому виконувати обіцянки важливо" |
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
26.10 |
Роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» - перший в українській літературі соціально психологічний роман |
https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-5/hiba_revut_voly |
2 |
29.10 |
Щлях Нечипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва |
Скласти літературний паспорт головного героя |
3 |
30.10 |
Спільне та відмінне в художній манері прозаїків І.Нечуя — Левицького та Панаса Мирного |
Підготуватись до написання твору |
4 |
05.11 |
Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір |
Написати твір на тему: "Чіпка бунтар чи злочинець?" за романом «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» |
5 | 12.11 | Контрольна робота. Тестування | Виконати тести в Classtime |
6 | |||
7 |
- 13 група
Українська
мова
№
Дата
Тема
уроку
Завдання
для самостійного опрацювання
1
27.10
Утвердження
лексичної норми в словниках української
мови
Напишіть
твір про українську мову, згадуючи й
інші мови.
https://kvpubd.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/10/urok-13-7.pdf
2
28.10
Контрольна
робота
Повторити
вивчений матеріал
3
30.10
Риторика
як наука , мистецтво й навчальна
дисципліна
Вивчити
тему
4
03.11
Мовленнєва
ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації
Накреслити
схему у зошиті «Мовленнєва
ситуація"
Переглянути
відео "Правила спілкування"
Вправа
108. Розглянути схему та розказати
(письмово) за нею, що треба для того,
щоб бути щасливими й успішними.
Словникова
робота. З’ясувати за тлумачним
словником значення слів «тактовність»
і «безтактність», записати у
зошиті.
Скласти й записати діалог
на одну з тем (10-14 реплік). Фото виконаних
завдань надіслати на електронну пошту
викладача
5
06.11
Елементи
мовленнєвої ситуації. Умови успішного
спілкування
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ukrainskoi-movi-10-klas-356454.html
6
10.11
Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця
https://subject.com.ua/lesson/mova/10klas_3/16.html
7
13.11
Аудиторія. Види слухання.Цілі слухання. Моделювання аудиторії
https://vseosvita.ua/library/urok-pr-auditoria-sluhac-sluhaci-vidi-sluhanna-cili-sluhanna-modeluvanna-auditorii-kontakt-z-auditorieu-prijomi-nalagodzenna-kontaktu-175208.html
Українська література
№
Дата
Тема уроку
Завдання для
самостійного опрацювання
1
26.10
Урок розвитку комунікативних
умінь. Письмовий твір
Написати твір «Вибір
Чіпки Варениченка»
2
27.10
Контрольна робота
Повторити вивчений матеріал
3
30.10
«Театр корифеїв». Розвиток
драматургії
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-teatr-korifeiv-95808.html
4
03.11
Іван
Карпенко - Карий. Життєвий і творчий
шлях митця
https://www.youtube.com/watch?v=f4hD1Q8pUGc Прочитати
комедію "Мартин Боруля".
5
06.11
Комедія
" Мартин Боруля", її сценічна
історія
Виписати
з підручника цитати до образу Мартина
Борулі.
6
10.11
Дворянство як міф про краще життя. Значення творчості І.Карпенка -Карого
Підготуватися до самостійної роботи за змістом
комедії.
7
13.11
Урок позакласного читання. Оповідання Бориса Грінченка "Каторжна"
Підготуватись до написання твору
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
27.10
|
Утвердження лексичної норми в словниках української мови |
Напишіть твір про українську мову, згадуючи й інші мови. https://kvpubd.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/10/urok-13-7.pdf |
2 |
28.10 |
Контрольна робота |
Повторити вивчений матеріал |
3 |
30.10 |
Риторика як наука , мистецтво й навчальна дисципліна |
Вивчити тему |
4 |
03.11 |
Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації |
Накреслити
схему у зошиті «Мовленнєва
ситуація" |
5 |
06.11 |
Елементи мовленнєвої ситуації. Умови успішного спілкування |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ukrainskoi-movi-10-klas-356454.html |
6 |
10.11 |
Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця |
https://subject.com.ua/lesson/mova/10klas_3/16.html |
7 |
13.11 |
Аудиторія. Види слухання.Цілі слухання. Моделювання аудиторії |
https://vseosvita.ua/library/urok-pr-auditoria-sluhac-sluhaci-vidi-sluhanna-cili-sluhanna-modeluvanna-auditorii-kontakt-z-auditorieu-prijomi-nalagodzenna-kontaktu-175208.html |
|
|
|
|
Українська література
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
26.10 |
Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір |
Написати твір «Вибір Чіпки Варениченка»
|
2 |
27.10 |
Контрольна робота |
Повторити вивчений матеріал |
3
|
30.10
|
«Театр корифеїв». Розвиток драматургії |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-teatr-korifeiv-95808.html
|
4 |
03.11 |
Іван Карпенко - Карий. Життєвий і творчий шлях митця |
https://www.youtube.com/watch?v=f4hD1Q8pUGc Прочитати комедію "Мартин Боруля". |
5 |
06.11 |
Комедія " Мартин Боруля", її сценічна історія |
Виписати з підручника цитати до образу Мартина Борулі. |
6 |
10.11 |
Дворянство як міф про краще життя. Значення творчості І.Карпенка -Карого |
Підготуватися до самостійної роботи за змістом комедії. |
7 |
13.11 |
Урок позакласного читання. Оповідання Бориса Грінченка "Каторжна" |
Підготуватись до написання твору |
|
|
|
|
|
|
|
|
Українська
мова
№
Дата
Тема уроку
Завдання для
самостійного опрацювання
1
28.10
Лексичні й фразеологічні
синоніми, антоніми
Написати есе на
тему: «Мої кроки до успішного майбутнього»
2
30.10
Синонімічне багатство української мови
Побудуйте синонімічний ряд зі словом актор
3
06.11
Письмова творча робота.Есе
http://www.cg-lviv.org/download.php?downloadid=390
Написати есе на тему " Що означає зробити правильний вибір у житті?"
4
13.11 Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів Складіть словосполучення з поданими словами: дипломат, дипломний; зарозумілий, зрозумілий; людний, людяний.
https://l-ponomar.com/paronimy/
Українська література
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного опрацювання
1
28.10
Шлях
Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва
Написати
есе на тему: «Мої кроки до успішного майбутнього»
2
29.10
Жіночі
образи в романі "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
https://soch.biographiya.com/zhinochi-obrazi-v-romani-panasa-mirnogo-xiba-revut-voli-yak-yasla-povni/
3
05.11
Спільне та
відмінне в художній манері прозаїків І.Нечуя — Левицького та Панаса Мирного
Підготуватись до написання твору
4
12.11
Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір
Орієнтовні теми творів на вибір:
1."Кайдашеві звички" в сучасному житті.
2. Осуд бездуховності й егоїзму в повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького.
3. Трагізм образу Чіпки в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
28.10 |
Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми |
Написати есе на тему: «Мої кроки до успішного майбутнього» |
2 |
30.10 |
Синонімічне багатство української мови |
Побудуйте синонімічний ряд зі словом актор |
3 |
06.11 |
Письмова творча робота.Есе |
http://www.cg-lviv.org/download.php?downloadid=390 Написати есе на тему " Що означає зробити правильний вибір у житті?" |
4 | 13.11 | Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів | Складіть словосполучення з поданими словами: дипломат, дипломний; зарозумілий, зрозумілий; людний, людяний. https://l-ponomar.com/paronimy/ |
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
28.10 |
Шлях
Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва |
Написати
есе на тему: «Мої кроки до успішного майбутнього» |
2 |
29.10 |
Жіночі
образи в романі "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" |
https://soch.biographiya.com/zhinochi-obrazi-v-romani-panasa-mirnogo-xiba-revut-voli-yak-yasla-povni/ |
3 |
05.11 |
Спільне та
відмінне в художній манері прозаїків І.Нечуя — Левицького та Панаса Мирного |
Підготуватись до написання твору |
4 | 12.11 | Урок розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір | Орієнтовні теми творів на вибір: 1."Кайдашеві звички" в сучасному житті. 2. Осуд бездуховності й егоїзму в повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького. 3. Трагізм образу Чіпки в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». |
21група
Українська мова
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного
опрацювання
1
27.10
Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові
Визначте рід і відміну іменників, поставте їх у кличному відмінку.
Сестра, батько, брат, син, дочка, мама, дядько, тітка, брат, колега, товариш, друг, добродій, пан, панна, козак, чумак, хлопець, дівчина.
2
03.11
Тематична контрольна робота
Повторити вивчений матеріал
3
10.11
Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки
https://studfile.net/preview/5768435/page:3/
4
Українська література
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного
опрацювання
1
26.10
Образне слово поетичного модернізму.
Угруповання “Молода муза”
https://vpubud.lutsk.ua/news/14-19-46-21-03-2020/
2
02.11
Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Неоромантизм як основа естетичної поезії Лесі Українки
https://eschool.dn.ua/mod/book/view.php?id=203064
https://spadok.org.ua/lesya-ukrayinka/blog
3
09.11
"Contra spem spero!" як світоглядна декларація сильної, вольової особистості
https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-7/contra
https://naurok.com.ua/test/lesya-ukra-nka-contra-spem-spero-test-dlya-10-klasu-44978.html
4
22 група
Українська мова
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного опрацювання
1
27.10
Написання слів іншомовного походження
http://www.rodak.if.ua/index.php/forum/ukrainska-mova-1tv/1963-dystantsiine-navchannia-tema-napysannia-sliv-inshomovnoho-pokhodzhennia
2
03.11
Складні випадки написання прізвищ
https://proslovo.poltava.ua/metodika/10-ukra%D1%97nska-mova-skladni-vipadki-napisannya-prizvishh.html
3
10.11
Написання складних слів
https://r2u.org.ua/pravopys/pravXXI/28.html
4
Українська література
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного опрацювання
1
26.10
Урок
розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір
Написати
твір на тему “Творчість Лесі Українки”
2
02.11
Микола
Вороний. Життя і творчість. Поезія "Блакитна панна"
https://www.youtube.com/watch?v=MyacqnczsiY
3
09.11
Мотив
самотності людини. Вірш "Інфанта"
https://zno.if.ua/?p=4663
23 групаУкраїнська мова
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного опрацювання
1
02.11
Мистецтво відповідати на запитання
http://licey58.zp.ua/lesson/mistectvo-vidpovidati-na-zapitannya
2
09.11
Дискусія на тему " Мовна мода - це добре чи погано"
Повторити вивчений матеріал
3
4
Українська мова
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
27.10 |
Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові |
Визначте рід і відміну іменників, поставте їх у кличному відмінку. Сестра, батько, брат, син, дочка, мама, дядько, тітка, брат, колега, товариш, друг, добродій, пан, панна, козак, чумак, хлопець, дівчина. |
2 |
03.11 |
Тематична контрольна робота |
Повторити вивчений матеріал |
3 |
10.11 |
Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки |
https://studfile.net/preview/5768435/page:3/ |
4 |
|
|
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
26.10 |
Образне слово поетичного модернізму. Угруповання “Молода муза” |
https://vpubud.lutsk.ua/news/14-19-46-21-03-2020/ |
2 |
02.11 |
Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Неоромантизм як основа естетичної поезії Лесі Українки |
https://eschool.dn.ua/mod/book/view.php?id=203064 https://spadok.org.ua/lesya-ukrayinka/blog |
3 |
09.11 |
"Contra spem spero!" як світоглядна декларація сильної, вольової особистості |
https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-7/contra https://naurok.com.ua/test/lesya-ukra-nka-contra-spem-spero-test-dlya-10-klasu-44978.html |
4 |
|
|
|
№ | Дата | Тема уроку | Завдання для самостійного опрацювання |
1 | 27.10 | Написання слів іншомовного походження | http://www.rodak.if.ua/index.php/forum/ukrainska-mova-1tv/1963-dystantsiine-navchannia-tema-napysannia-sliv-inshomovnoho-pokhodzhennia |
2 | 03.11 | Складні випадки написання прізвищ | https://proslovo.poltava.ua/metodika/10-ukra%D1%97nska-mova-skladni-vipadki-napisannya-prizvishh.html |
3 | 10.11 | Написання складних слів | https://r2u.org.ua/pravopys/pravXXI/28.html |
4 |
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
26.10 |
Урок
розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір |
Написати
твір на тему “Творчість Лесі Українки” |
2 |
02.11 |
Микола
Вороний. Життя і творчість. Поезія "Блакитна панна" |
https://www.youtube.com/watch?v=MyacqnczsiY |
3 |
09.11 |
Мотив
самотності людини. Вірш "Інфанта" |
https://zno.if.ua/?p=4663 |
№ | Дата | Тема уроку | Завдання для самостійного опрацювання |
1 | 02.11 | Мистецтво відповідати на запитання | http://licey58.zp.ua/lesson/mistectvo-vidpovidati-na-zapitannya |
2 | 09.11 | Дискусія на тему " Мовна мода - це добре чи погано" | Повторити вивчений матеріал |
3 | |||
4 |
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного опрацювання
1
02.11
Тематична контрольна робота
Повторити вивчений матеріал
2
09.11
Правила ведення суперечки. Аргументи й докази
http://licey58.zp.ua/lesson/pravila-vedennya-superechki-argumenti-j-dokazi
3
4
№ | Дата | Тема уроку | Завдання для самостійного опрацювання |
1 | 02.11 | Тематична контрольна робота | Повторити вивчений матеріал |
2 | 09.11 | Правила ведення суперечки. Аргументи й докази | http://licey58.zp.ua/lesson/pravila-vedennya-superechki-argumenti-j-dokazi |
3 | |||
4 |
Українська
література
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного опрацювання
1
26.10
Провідна
роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина — найбільший модерніст 1920 років
Вивчити
теоретичний матеріал
2
27.10
Художнє
відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за
вільну Україну. Вірш “Пам'яті тридцяти”
Вивчити
напам'ять вірш.
3
03.11
Євген
Плужник - один із провідних поетів "розстріляного відродження"
http://licey58.zp.ua/lesson/yevgen-pluzhnik-odin-iz-providnix-poetiv-rozstrilyanogo-vidrodzhennya-jogo-tvorcha-biografiya-tragichna-dolya-spovidalnist-lirichnist-filosofichnist-liriki
4
10.11
Сповідальність, ліричність, філософічність лірики Євгена Плужника. "Вчись у природи творчого спокою..."
https://www.ukrlib.com.ua/tvory/printit.php?tid=8601
Українська
мова
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного опрацювання
1
29.10
Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики
https://school.home-task.com/stilistichni-funkci%D1%97-neologizmiv/
2
05.11
Стилістичне забарвлення фразеологізмів
https://learningapps.org/9250479
3
12.11
Стилістичні особливості засобів словотвору
https://vseosvita.ua/library/stilisticni-zasobi-slovotvoru-30675.html
4
Українська
література
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного опрацювання
1
29.10
Урок
розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір
Написати
твір на тему “Творчість Олеся Гончара”
2
05.11
Нова хвиля
відродження української літератури на початку 1960 років. “Шістдесятництво”
як явище культурологічне й соціальне
https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-13-14/shistedesyatnyki
3
12.11
Василь Симоненко. Традиційність лірики поета. "Задивляюсь у твої зіниці.."
https://zno.if.ua/?p=2822
Українська мова
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
26.10 |
Провідна
роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина — найбільший модерніст 1920 років |
Вивчити
теоретичний матеріал |
2 |
27.10 |
Художнє
відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за
вільну Україну. Вірш “Пам'яті тридцяти” |
Вивчити
напам'ять вірш. |
3 |
03.11 |
Євген
Плужник - один із провідних поетів "розстріляного відродження" |
http://licey58.zp.ua/lesson/yevgen-pluzhnik-odin-iz-providnix-poetiv-rozstrilyanogo-vidrodzhennya-jogo-tvorcha-biografiya-tragichna-dolya-spovidalnist-lirichnist-filosofichnist-liriki |
4 | 10.11 | Сповідальність, ліричність, філософічність лірики Євгена Плужника. "Вчись у природи творчого спокою..." | https://www.ukrlib.com.ua/tvory/printit.php?tid=8601 |
№ | Дата | Тема уроку | Завдання для самостійного опрацювання |
1 | 29.10 | Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики | https://school.home-task.com/stilistichni-funkci%D1%97-neologizmiv/ |
2 | 05.11 | Стилістичне забарвлення фразеологізмів | https://learningapps.org/9250479 |
3 | 12.11 | Стилістичні особливості засобів словотвору | https://vseosvita.ua/library/stilisticni-zasobi-slovotvoru-30675.html |
4 |
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
29.10 |
Урок
розвитку комунікативних умінь. Письмовий твір |
Написати
твір на тему “Творчість Олеся Гончара” |
2 |
05.11 |
Нова хвиля
відродження української літератури на початку 1960 років. “Шістдесятництво”
як явище культурологічне й соціальне |
https://edera.gitbook.io/lit-lifehacks/rozdil-13-14/shistedesyatnyki |
3 | 12.11 | Василь Симоненко. Традиційність лірики поета. "Задивляюсь у твої зіниці.." | https://zno.if.ua/?p=2822 |
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного опрацювання
1
29.10
Вживання
похідних сполучників
Вивчити тему за підручником
2
02.11
Контрольний
письмовий твір
Написати
твір на тему «Як відшукати свій шлях у
житті»
3
05.11
Вживання
похідних сполучників
Повторити
вивчений матеріал
4
09.11
Варіанти
граматичного зв'язку підмета й присудка
https://studfile.net/preview/5319760/page:38/
5
12.11
Пасивні конструкції з дієсловами на -ся
Записати 10 дієслів.
Українська мова
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного
опрацювання
1
30.10
Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів
Вивчити теоретичний матеріал.
Доведіть багатозначність поданих слів: картина, співати, блискавка
2
06.11
Стилістичні особливості слів іншомовного походження
https://proslovo.poltava.ua/moim-uchniam/11-klas-ukra%D1%97nska-mova-stilistichni-osoblivosti-sliv-inshomovnogo-poxodzhennya.html
3
13.11
Стилістичне забарвлення лексики
4
Українська література
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
29.10 |
Вживання
похідних сполучників |
Вивчити тему за підручником |
2 |
02.11 |
Контрольний
письмовий твір |
Написати
твір на тему «Як відшукати свій шлях у
житті» |
3 |
05.11 |
Вживання
похідних сполучників |
Повторити
вивчений матеріал |
4 |
09.11 |
Варіанти
граматичного зв'язку підмета й присудка |
https://studfile.net/preview/5319760/page:38/ |
5 | 12.11 | Пасивні конструкції з дієсловами на -ся | Записати 10 дієслів. |
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання для самостійного опрацювання |
1 |
30.10 |
Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів |
Вивчити теоретичний матеріал. Доведіть багатозначність поданих слів: картина, співати, блискавка |
2 |
06.11 |
Стилістичні особливості слів іншомовного походження |
https://proslovo.poltava.ua/moim-uchniam/11-klas-ukra%D1%97nska-mova-stilistichni-osoblivosti-sliv-inshomovnogo-poxodzhennya.html |
3 |
13.11 |
Стилістичне забарвлення лексики |
|
4 |
|
|
|
№
Дата
Тема уроку
Завдання для самостійного опрацювання
1
27.10
Література письменників — емігрантів.”Празька школа” української поезії та її представники. Євген Маланюк. Життєвий і творчий шлях
Вивчити теоретичний матеріал.
Скласти хронологічну таблицю
2
02.11
Художнє осмислення героїчної трагічної історії України в поезії "Уривок з поеми"
https://history.vn.ua/pidruchniki/fasolya-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/31.php
3
03.11
Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця. "Тигролови" як український пригодницький роман
https://eschool.dn.ua/mod/page/view.php?id=203490&lang=ru
Переглянути фільм "Тигролови"
https://www.youtube.com/watch?v=kQ_fGYnWRp8
4
09.11
Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Жанрові особливості твору
Записати цитатну характеристику
№ | Дата | Тема уроку | Завдання для самостійного опрацювання |
1 | 27.10 | Література письменників — емігрантів.”Празька школа” української поезії та її представники. Євген Маланюк. Життєвий і творчий шлях | Вивчити теоретичний матеріал. Скласти хронологічну таблицю |
2 | 02.11 | Художнє осмислення героїчної трагічної історії України в поезії "Уривок з поеми" | https://history.vn.ua/pidruchniki/fasolya-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/31.php |
3 | 03.11 | Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця. "Тигролови" як український пригодницький роман | https://eschool.dn.ua/mod/page/view.php?id=203490&lang=ru Переглянути фільм "Тигролови" https://www.youtube.com/watch?v=kQ_fGYnWRp8 |
4 | 09.11 | Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Жанрові особливості твору | Записати цитатну характеристику |
Немає коментарів:
Дописати коментар